איך לבחור שלט יעיל לעסק?

 לבעלי עסקים אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני, בעיקר כאשר מדובר על עוברי אורח שיש להם פוטנציאל להפוך ללקוחות. אז איך עושים את זה באמצעות שלט ועל מה שמים דגש כאשר מעצבים אותו? הנה כל התשובות

חברת שלטים מספקת מגוון רחב של פתרונות עבור בעלי עסקים. קודם כל, שלט הוא חלק בלתי נפרד מכל עסק שיש לו נוכחות פיזית במרחב הציבורי או הפרטי. בין אם מדובר על עסק קטן או גדול, השלט הוא כרטיס הביקור של העסק ומה שאמור להניע לקוחות פוטנציאליים לפעולה. בעידן של היום ובגלל התחרות הרבה, לבעלי עסקים גם אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני.

החשיבות של שלט לעסק

המטרה העיקרית של התייעצות עם חברת שלטים היא למצוא את הפתרון הנכון עבור העסק. כאשר השלט מתאים לעסק, יש לו יכולת להעביר מסר ממוקד בצורה מאוד ספציפית ובאופן שיפורש נכון על ידי קהל היעד והלקוחות. יתרה על כך, שלט יעיל נמדד בשאלה כמה לקוחות הוא מביא אל העסק, איזה רושם ראשוני הם מקבלים עליו ומה הסיכוי לכך שבסופו של דבר הם יבצעו את העסקה או ירכשו את המוצר והשירות.

טיפים לבחירת השלט המושלם

הבעיה היא ששלט שמתאים לעסק אחד לא בהכרח יתאים לעסק אחר. אז אם רוצים לקבל החלטה  מושכלת ומבוססת, חשוב מאוד להביא בחשבון את הטיפים הבאים ולהגדיל את הסיכוי לכך שהשלט הנבחר יהיה אפקטיבי:

א. בחירת צבעים לפי הלוגו של העסק או בהתאם לתחום הפעילות שלו – הדרך לבחור שלט יעיל היא לבדוק עד כמה הוא מייצג את העסק. בשביל שהשלט יצליח לייצג את העסק, עליו להיות בשלטים שדומים ככל האפשר ללוגו הקיים. 

במידה ומדובר על עסק קטן או חדש שעוד אין לו לוגו ברור, צריך להתייעץ עם נציגי חברת שלטים ולבחור את הצבע לפי תחום הפעילות. בפועל, כמעט לכל תחום יש צבעים שמייחדים אותו וזה בהחלט משהו שאותו שווה להביא בחשבון על גבי השלט המעוצב. 

ב. התאמת השלט לסביבה שבה הוא נמצא – שלט יעיל הוא כזה שמצליח לבלוט בכל סביבה שבה הוא נמצא. כאן ההבדל העיקרי הוא בין שלט לעסק שאמור להיות תלוי בתוך מתחם קניות סגור כמו קניון או פסאז', לבין שלט שהייעוד שלו הוא למשוך את תשומת הלב של עוברי האורח ברחוב המרכזי של העיר.

כמו כן, התאמת השלט לסביבה שבה הוא נמצא מגלמת בתוכה שיקולים של תאורה. בשלט שנמצא בתוך קניון מואר אפשר להסתפק בחומרי גלם בסיסיים יחסית ובלי מסגרת מוארת, בעוד עסק שעובד ברחוב גם בשעות הקטנות של הלילה יצטרך שלט עם תאורה פנימית.

ג. הגדירו את מסגרת התקציב – בעלי עסקים יכולים לדעת שמדובר על שלט יעיל רק אם העלות שלו עולה בקנה אחד עם התקציב שלהם. בשביל לוודא את זה מראש ועל מנת לחסוך בהוצאות מיותרות, כדאי להגדיר את מסגרת התקציב על פי עלות השלטים המקובלת בענף.

בנוסף, צריך לחשב בנפרד את עלות השלט עצמו ואת עלות ההתקנה החד הפעמית. לאחר מכן, צריך לבדוק כמה עולה להעמיד את השלט במקום ציבורי וכמה כסף גובה על זה העירייה. רק אם לוקחים בחשבון את כל השיקולים האלה, נהנים מהיתרונות של השלט עבור העסק גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

לסיכום, כדאי לבעלי עסקים להשקיע קצת זמן בבחירת השלט המתאים כי זה מביא להם לקוחות ומגדיל את המכירות וההכנסות.

שלט לעסק



תגובות

  1. מאמר נפלא, העשיר אותי מאוד. אני בדיוק בשוק לשלטים דיגיטליים לעסקים אז עזרתם לי להבין קצת יותר
    תודה על המאמר!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות